750,000 تومان

آی پی فون سیسکو CP-7960G

آی پی فون (IPPhone)تجهیزات (VOIP)

تلفن IP سیسکو ۷۹۶۰ یا آی پی فون ۷۹۶۰ سیسکو ریفربیشد از سری آی پی فون سیسکو سری ۷۹۰۰ که از شبکه ویپ VoIP جهت ارتباط در شبکه استفاده می کند .

این آی پی فون، تلفنی با امکانات کامل و مدیریتی می باشد.

این محصول با هدف برآوردن نیاز های مدیران و معاونان طراحی شده.

تلفن سیسکو ۷۹۶۰ دارای ۶ دکمه-چراغ قابل برنامه ریزی، ۴ نرم-کلید پویا برای راهنمایی کاربران در میان تماس هایشان و کنترل گر صدا برای اسپیکر استریو می باشد.

- +

شرح

Cisco IP Phone 7960 یکی از از پر کاربرد ترین محصولات شرکت سیسکو می باشد. این گوشی برای شرکت های پر ترافیک با حجم تماس بالا مناسب است. این محصول با هدف برآوردن نیاز های مدیران و معاونان طراحی شده است.

تلفن سیسکو ۷۹۶۰ دارای ۶ دکمه-چراغ قابل برنامه ریزی، ۴ نرم-کلید پویا برای راهنمایی کاربران در میان تماس هایشان و کنترل گر صدا برای اسپیکر استریو می باشد.

 

آی پی فون سیسکو ۷۹۶۰ از پورت اتصال استاندارد هدست و سوئیچ پشتیبانی می کند. نمایشگر LCD بزرگ و پیکسلی سیسکو ۷۹۶۰ تاریخ و ساعت ، نام و شماره تماس گیرنده را نمایش می دهد و افزون بر آن با توانایی گرافیکی خود جنبه های بیشتری از برنامه های XML  و زبان های دو بیتی را به نمایش می گذارد.از دیگر IP Phone های سری 7900 می توان Cisco 7940 IP Phone را نام برد.

 

مشخصات فنی تلفن Cisco IP Phone 7960 :
  • ۶ دکمه-چراغ قابل برنامه ریزی
  • رزولیشن بالا و نمایشگر خاکستری گون ۴
  • اسپیکر استریو با کیفیت بالا
  • پایه قابل تنظیم
  • ۲۴ زنگ گوناگون
  • فناوری شناسایی صدا (VAD)
  • سازگار با هدست تلفن تحت شبکه
  • سازگار با استاندارد های پیشین و IEEE 803.af PoE

Cisco IP Phone 7960، یک پیشنهاد کلیدی در مجموعه IP Phone و یک تلفن IP با ویژگی‌های کامل است که عمدتاً برای نیازهای کارمندان و مدیران اجرایی است. این  IP Phone شش دکمه قابل برنامه ریزی و چهار کلید نرم افزاری تعاملی را ارائه می دهد که کاربر را از طریق ویژگی ها و عملکردهای تماس راهنمایی می کند. این IP Phone همچنین دارای صفحه نمایش LCD بزرگ و مبتنی بر پیکسل است.صفحه نمایش ویژگی هایی مانند تاریخ و زمان، نام طرف تماس، شماره تماس و ارقام شماره گیری شده را ارائه می دهد.

جهت خرید این کالا و ارتباط با همکاران فروش با شماره 09331304735 تماس بگیرید و یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

 

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “آی پی فون سیسکو CP-7960G”

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.